IP nagykövetté vált a PICK

A Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala által idén márciusban indított kampány célja, hogy különböző ágazatokban sikeres hazai vállalkozások IP stratégiáját mutassa be, ezáltal felhívva a figyelmet az oltalmazás előnyeire és a szellemi tulajdonjog érvényesítés fontosságára. A kampány első szakasza az élelmiszeripari oltalmakra fókuszál, a húsipari termékek kategóriában a PICK márkát kérték fel márkanagykövetként a kampány támogatására.

 

Miért tartjuk fontosnak a szellemi tulajdon védelmét?

 

 

 

 

 


"A több mint 150 éves tradícióval rendelkező PICK értékeit, múltját és pozícióját tekintve is a legmeghatározóbb magyar márkák közé tartozik, az egyik legismertebb Hungarikum, közös nemzeti értékünk, így a márka gondozása és védelme kiemelt érdekünk és felelősségünk."

Szokolai Júlia, csoport marketing és stratégiai vezető, Bonafarm Zrt.


 

 

 

 

 

 

 

Több, mint 100 védjegyünk és 1 db formatervezési mintánk áll hazai oltalom alatt.

Számos nemzetközi és közösségi védjegyünk van számontartva, közötte a Pick-logós celofán a térbeli nemzetiszínű spirállal.

 

Védelmünk ugyanakkor kiterjed az olyan üzleti titkokra is, mint a téliszalámi gyártás technológiája és folyamata, melyet nálunk a késztermékké válás mintegy három hónapja alatt a szalámimester fog össze, ő a „titkok, praktikák tudója”.

 

 

A kezdeményezésről még több információ elérhető az alábbi képre kattintva: